fredag 8 juli 2011

Telefonbyte !!

Kostade på mig en Androidlur denna gången, kände att den gamla hade blivit lite sliten ( se bild ).
Kan nog tänka mig att det blir en och annan felbloggning via den nya ett tag framöver... Man verkar ha blivit för gammal för att lära sig nya saker, skillnad är det med döttrarna, där är det mera "pang på".
Kanske får släpa med dem att sköta bloggandet tills man lärt sig den här telefonen/ datorn ......
Har förresten sett att det är en och annan bloggare som lägger ut saker till försäljning, så jag kan ju passa på att prova att kränga iväg min gamla mobil nu då. Eller rättare sagt; delar av den.. Tror att, med lite tur, kanske kan man återanvända lite av batteriluckan eller möjligtvis själva glaset/ framsidan, men man kanske inte ska ha för höga krav på att se någonting över huvud taget av vad som står på telefonen....
Men det är bara att lämna bud på delar då, ska kanske tillägga att det är den vänstra och att den ska föreställa en lätt begagnad Sony Ericsson Vivaz, ifall att nån inte kände igen den på bilden.
Ser fram emot budgivningen. Tills dess- Skitfiske !!!

2 kommentarer:

  1. betala 20 spänn för blogdroid så slipper du reklamen. funkar hyffsat bra tycker jag.

    SvaraRadera
  2. Bjuder 50 spänn för vraket!

    SvaraRadera