måndag 31 maj 2010

HT- paddling

Jo´rå så att....Om man förbereder och drar alla kablar för dubbla batterier, är det inte rätt lämpligt att montera två batterier i båten då??- Nääää, inte jag heller.. - Det där kan man ju ta sen... Eller NU kanske. Fan va det inte var nå kul att avsluta fiskepasset med att paddla några hundra meter uppströms med en liten leksakspaddel..
Lyckades ju på nåt smidigt vis tömma batteriet medans jag gjorde lite vobblerbyten.
Kommer inte upprepas, kan jag lova.
Annars tycker jag ändå att dagen varit lyckad....- Ja, förutom att jag höll på att bli överkörd av grankärringens bil när jag svängde ut med trädgårdstraktorn för att tömma den på gräs.- snacka om "nära-döden-upplevelse".
Ja just ja, jag lyckades ju få skjutdörren från skåpbussen rätt på nervjäveln i armbågen precis när jag skulle hiva in en 25-kilossäck med planteringsjord idag också... Sån där riktig myspyskänsla blommar oftast upp inom en då. Som nån skön blandning av blodsmak, yrsel och illamående....
- Nää men ja ä inte bitter...
Däremot är jag rätt sugen på ett till batteri, G´natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar