söndag 14 mars 2010

Tror jag blivit el-allergiker.....

Jag har nu under senaste halvåret lyckats med att fått det mesta som går på el att braka ihop här hemma, vilket ju borde göra mig till en elallergiker...
Eller så är det kanske så att elprylarna är allergiska mot mig.
Vi saknar idagsläget möjlighet att tvätta kläderna iom att tvättmaskinen slutat funka, IGEN... Böt hela kretskortet i fanskapet i höstas och allt var som vanligt, men nu har den beslutat att bara skicka runt vattnet i stället för att göra kläderna rena. Veckan innan så sa torktumlarn upp sig från jobbet..
Ett par månader tidigare fick jag leka kylskåpsmek efter att kylen fryste in allt istället för att bara hålla maten kall. Nytt kretskort även där, samt alla jävla givare överallt i trånga utrymmen...
Har nu fått igen dvd/surroundanläggningen efter att ha skickats till Örebro på service 2 gånger under vintern.
Även sattelitmottagaren gav upp, i stort sätt samtidigt som datorn helkrashade av nå skitvirus...
Skulle va fint att trösta sig med en kopp kaffe efter allt trassel, men gissa vad??
Jupp, sopslut den med, pärsk.
Men det var ju kul att altantaket rasade in iaf, för det har ju inget alls med el att göra. Så trevligt med lite omväxling, hrmm.
Om det är nån som läser nåt om kabelbrand i en Boeing 767 på väg till Krabi i veckan, så är det nog bara Andersson som blivit placerad lite för närma cockpit
bara...
friskt kopplat, hälften brunnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar